Lauran korttihaaste 22

Tämä kortti oli oikea murheenkryyni...
Halusin yrittää jotain, joka ei ole ihan "mukavuusalueellani",
nimittäin kukkia kortissa.
Olen jonkin verran ostanut erilaisia kukkia mutta aina kun yritän asetella niitä kortteihin,
on lopputulos mielestäni kaikkea muuta kuin nätti, tyylikäs tai kaunis.
Nyt ajattelin että kyllä minä nyt yhdet kukat kesytän :)
Tällainen siitä nyt tuli mutta enpä vieläkään tiedä noista kukista...

Osallistun kortilla Lauran haasteeseen,
jossa aiheena tällä viikolla on vanhat nauhat tai narut, 
eli nauhat tai narut jotka ovat ennen olleet muussa käytössä.
Leimakuva on Sugar Nellien, 
jonka taustalle tein Martha Stewartin lävistäjällä kehykset.
Taustapaperi on Dovercraftin Tea House-paperikosta.
Kukat Prima Marketing ja tekstileima Greeting Farm.
Tuo nauha on vaatteesta napsaistu,
sellainen "ripustusnauha", jollaisia on joissain housuissa 
ja varsinkin lasten legginseissä siellä sivusaumassa.
Minä leikkelen niitä pois aina välillä ja käytän korteissa =)

3 kommenttia

  1. Söpön tyttömäinen kortti. Eivät kukatkaan näytä hullummilta. Kiitos osallistumisestasi Lauran korttihaasteeseen!

    VastaaPoista
  2. Kaunishan tämä kortti on kukkineen kaikkineen =) Kauniit keväiset väritkin,mieltä piristävä :)

    VastaaPoista
  3. kivan keväinen kortti kukkineenkin!!!
    Sama vika, olen opetellut tuon kukkien käytön, että saan laatikoita tyhjäksi;-))m

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutat minua kommentilla :)